dijous, 1 de desembre del 2016

PROJECTE: LES MANS






                           QUÈ SABEM?

                                        QUÈ VOLEM SABER?

                                                              QUÈ HEM APRÈS?


Ja sabem fer titelles, una mica de màgia, origami, jugar al Toca-toca, fer de músics, comptar, estimar ... i  hem après moltes coses sobre les mans amb els nostres companys i companyes!




També hem après cançons molt divertides per cantar!A veure si us    agraden!

Cançó: Les mans

Amb les mans tots podem fer moltes, moltes coses,
amb les mans tots tocarem i el cos descobrirem.

Em toco  els cabells i em pentino a les fosques,
em tapo la boca perquè no hi entrin mosques,
em toco les orelles, em toco el nas,
em tapo els ulls i no et puc veure pas.

Amb les mans tots podem fer moltes, moltes coses,
amb les mans tots tocarem i el cos descobrirem.

Em toco el cap i m'hi poso una gorra,
em toco les cames  i començo a córrer,
em toco els braços per entrar en calor,
em toco el pit i sento com batega el cor.





Al Clickedu trobareu més fotos del Projecte! 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada